piątek, 2 października 2009

Darmowe konto internetowe w mBank, mbank konto

Bankowość elektroniczna w Polsce rozwinęła się na przełomie lat 1999-2000.
Pierwszym wirtualnym bankiem był mBank uruchomiony w 2000 roku. W ślad zanim w 2001 r. poszedł Volkswagen Bank Direct oraz Inteligo Financial Services S.A, który od roku 2002 został własnością banku PKO BP.
Obecnie większość banków, jeżeli nie wszystkie oferują dostęp do konta przez internet, telefon.
Do użytkowników banku przez internet, za namową znajomego, dołączyłem w roku 2005. Od tamtej pory posiadam tylko takie konto, a mianowicie jest to eKONTO w mBank. Jak zaczynałem swoją przygodę z tym bankiem, pobierane były opłaty za przelewy do innego banku w wysokości 0,5 zł. Obecnie te przelewy są bezpłatne. Bezpłatne jest także prowadzenie konta, brak wymaganych minimalnych wpłat na konto, w zasadzie konto nic mnie nie kosztuje. Od początku także nie miałem żadnych problemów z jego funkcjonowaniem, albo mam szczęście albo wszystko jeszcze przede mną ;). Odpukać ;).
Warto posiadać takie wygodne konto z dostępem 24/dobę. Jeżeli ktoś się zastanawia czy ma jakieś obawy ( sam jestem przykładem osoby, która miała obawy i bała się je założyć ;) ) , aby takie konto założyć polecam je z czystym sumieniem.

1 komentarz:

  1. Ogólnie idea darmowego konta od zawsze była tą która przeważała w przypadku otwierania rachunku bankowego. Bardzo istotne jest również to, aby można było zlecać przelewy cykliczne https://www.przelewy24.pl/blog/platnosci-cykliczne-i-subskrypcje-dlaczego-warto-z-nich-korzystac gdyż to właśnie jest prawdziwy przywilej posiadania konta w banku.

    OdpowiedzUsuń

 
Katalog stron