środa, 4 października 2017

Money Mania z Bankiem Millennium - zgarnij bon na 150 zł na zakupy w Allegro

Ruszamy z kolejną edycją Money Mania vol.12 z Bankiem Millennium.
Do promocji można przystąpić w dniach od 4 października - 6 listopada 2017 r., przy czym powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii oraz wysyłka wiadomości nastąpi do 22stycznia 2018r.

W tej edycji można otrzymać bon do Allegro na 150 zł.

Co zrobić aby otrzymać bon do Allegro?

Przez stronę Money Mania złożyć wniosek o konto 360 lub 360 Student (http://moneymania.pl/edycja12/ ), jeżeli nie mamy jeszcze konta Money Mania musimy się zarejestrować i przez tą stronę złożyć wniosek,
W każdym z 2 miesięcy trwania akcji tj. listopad i grudzień 2017r. zasilić konto kwota min. 1000 zł,
Wykonać co najmniej jedną płatność bezgotówkową w listopadzie i grudniu.

Podsumowanie:
- 4-31 października 2017 - Złóż wniosek o kartę i Konto 360˚/Konto 360˚ Student za pośrednictwem Money Mania,
- do 6 listopada 2017 - Podpisz umowę o prowadzenie wybranego rachunku,
- Listopad i grudzień 2017 - W każdym z tych miesięcy zasil konto kwotą co najmniej 1 000 zł i wykonaj min. jedną płatność bezgotówkową,
- 22 stycznia 2018 - Bon otrzymasz w formie kodu. Będziesz mógł pobrać z zakładki „MOJE DANE”, wyślemy go również w wiadomości e-mail.

Warunki łatwe do spełnienia, jak myślicie? Wg mnie jak najbardziej.

Weź udział w promocji:
http://moneymania.pl/edycja12

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie świat finansów jest dość rozległy dlatego jestem zdania, że trzeba go trochę poznać. Dlatego ja się uczę i nawet założyłem własną stronę na ten temat. Fajnie, że również mogłem wdrożyć fajny widget z kursami walut http://bezpiecznyportfel.pl/widget-kursy-walut/ który sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

 
Katalog stron